رفع مشکل سامانه پیام کوتاه

با سلام و احترام

همانطور که مطلع هستید امکان ارسال در سامانه یک روزی هست که قطع شده است و امروز طبق دریافت نامه رسمی از سوی مراجع زیربط به شرح زیر اعلام شد

به دلیل نزدیکی به انتخابات و جلوگیری از هرج و مرج تمامی خطوط ارسالی باید احراز هویت گردند

قابل توجه نمایندگان عزیز :

نمایندگان عزیز باید پس از ورود به سامانه پیام کوتاه خود از منوی مدیریت گزینه احراز هویت را انتخاب نموده و شماره ارسالی خود را وارد نموده و احراز نمایید

در واقع باید اطلاعات ارسال کننده خط را وارد نمایید

لازم به ذکر است شماره همراه حتما باید همراه اول باشد

اما کاربران عزیز ما توجه نمایند :

به دلیل اینکه گزینه احراز هویت باید توسط نمایندگان پر بشه شما عزیزان باید از آدرس زیر فرم مربوط به احراز هویت را پر نماییند و پس از گذشت یک الی سه ساعت پس از دریافت تایید ایمیل شماره آنها فعال خواهد شد

https://goo.gl/AAJ3n3

لازم به ذکر است شماره همراه حتما باید همراه اول باشد

 

دقت داشته باشید نمایندگان باید حتما موارد بالا را انجام دهند

باتشکر از همه شما عزیزان

موفق باشید