۰۹۳۷۴۶۵۵۳۸۵
دسته بندی : اخبار انتشار : ۹ آبان ۱۳۹۴ بازدید 157 بار دیدگاه ۰ عدد

همیشه ارتباط های تلفنی یکی از راه های مورد علاقه کاربران گرامی می باشد و اینکه بتوان نیاز های خودمان را از طریق تلفنی با کارگذار بیان کنیم راحتتر بوده است

اما متاسفانه در وهاب آنلاین به دلیل حجم بالای تماس امکان برآورد این امکان به صورت ۱۰۰ درصد ممکن نمی باشد و از این رو ما از همه کاربران گرامی معذرت خواهی میکنیم

با توجه به حجم کارها و همچنین پاسخگویی به تیکت های کاربران امکان پاسخگویی تلفنی برای ما به سختی امکان پذیر است اما امکان حذف این مورد رو هم نخواهیم داشت

همانطور که کاربران عزیز ما مستحضر هستند وهاب آنلاین از چندین نفر تشکیل شده است اما خوشبختانه یا متاسفانه هرگز مدیریت وهاب آنلاین به صورت شراکتی و… نبوده است و مدیریت توسط خود بنده انجام می شود

در وهاب آنلاین چندین نفر مشغول به کار هستند مثلا عزیزان در طراحی و عزیزان در فارسی سازی و چند تن عزیز هم دیگر هم بصورت آزادکارانه با ما همکاری میکنند اما متاسفانه امکان پشتیبانی توسط هیچ یک از عزیزان بغیر از بنده امکان پذیر نمی باشد زیرا تمام کارها توسط خود بنده کدنویسی میشه و به همین دلیل تنها کسی که میتونه پشتیبان شما عزیزان باشه خود بنده هستم و از این رو بسیار خوشحالم که می تونم در خدمت شما عزیزان باشم

اما گاهی میشه به دلیل حجم بالای کارها امکان پاسخگویی به همه تیکت ها رو بصورت کامل در یک روز رو نداریم البته برای پاسخگویی به تیکت ها در بخش های عمومی خانم بنده نیز همکاری و مشارکت میکنند اما گاهی واقعا حجم تیکت ها انقدر بالاست که نمیتوانیم به همه تیکت ها در یکروز پاسخگویی کنیم

روزانه بصورت میانگین چیزی حدود ۵۰ تیکت جدید ایجاد و ۱۰۰ تیکت توسط کاربر پاسخ داده می شود و این مقدار اکثر اوقات بیشتر و گاها کمتر می شوند حال با این حجم تیکت و انجام کارهای دیگر کاربران واقعا نای برای پاسخگویی به تماس های تلفنی شما عزیزان نمی ماند

از این رو تصمیم گرفتیم بزودی ابزاری اماده کنیم تا در ساعات خلوت سیستم را فعال کرده و در سایت علامت آنلاین فعال شود تا در این زمان ها کاربران بتوانند با ما در تماس باشند

البته این سیستم نیاز به زمان برای برنامه نویسی دارد و در این بین ما نیز تا جایی که بتوانیم در خدمت شما عزیزان خواهیم بود

و هدف از ایجاد این پست هم بیان این موارد بوده است تا در صورتی که کاستی در پاسخگویی تلفنی مشاهده کردید دلیل بر پشتیبانی بد ما ندانید زیرا همیشه سعی کردیم تیکت های کاربران را در کمتر از ۱۰ دقیقه پاسخگو باشیم و به حمد الله تا به این لحظه توانستیم کم و بیش به این هدف دست یابیم و از این رو بسیار خرسندیم

مورد آخر هم درمورد تماس تلفنی باید عرض کنم تماس تلفنی فقط برای بخش فروش هست و زمانی که شما تماس میگیرید و توضیحاتی رو ارائه میکنید به دلیل مشغله زیاد امکان بخاطر سپردن همه این ها برای ما وجود نداره برای همین ممکنه فراموش بشه و شرمندتون بشیم

برای درخواست هرگونه سفارش و…. لطفا تیکت ایجاد کنید

کمی بیشتر درباره تماس تلفنی با ما : قیمت

نکته : پس از سفارش و پرداخت محصول به صورت اتوماتیک قابل دانلود خواهد بود

سیستم مدیریت :

پشتیبانی : پشتیبانی تنها با حفظ کپی رایت از طریق بخش تیکتینگ انجام خواهد شد

نصب قالب : در صورتی که قالب محصولی نیاز به نصب خاصی داشته باشد فایل راهنما ارائه می شود . آموزش نصب قالب whmcs , آموزش نصب whmcs, آموزش تصویری نصب قالب مدیریت WHMCS

سفارش و خرید پیش نمایش فارسی پیش نمایش خارجی دانلود پیش نمایش چیزی نیست فعلا ! دریافت رایگان
مطالب مشابه و پیشنهادی

ارسال دیدگاه

بدون دیدگاه برای کمی بیشتر درباره تماس تلفنی با ما ثبت شده است